lördag 20 november 2010

Kjelle Bus veckorapport :)


Äntligen har jag lyckats att överta tangentbordet , så att jag kan  berätta vad som hänt i mitt liv sedan förra lördagen :)

Jag har lagt in en beställning till matte o husse
om hur årets julgran SKA se ut !!!



Den hemska Snabeldraken har varit framme
flera gånger !!! Fattar inte vad det ska vara
bra för ??? Jag gillar ju att busa med dammråttorna :)


Haft ett x-antal gympapass i veckan , det
är annat än matte o husse det !!!


Fått en ny mus att busa med , den kommer visst
från farbror Kamprads affär.







Efter allt bus så är det skönt att meditera lite :)


Matte o husse åt engelsk frukost häromdagen
och Vita bönor i tomatsås det var smaskens !!!


Matte har fått för sig att jag ska bli en av årets
Lussekatter i Hallands Posten. Blir man det så får man nämligen vara med i en kattkalender för 2011.
Vet inte riktigt säkert hur hon tänkte när hon valde ut den här bilden ??!!


Om jag skulle bli någon av dom 30 finalisterna så lär ni säkert få veta det !!!
För matte tänkte visst gå o fiska
efter röster i så fall.
Att man fiskar efter fisk det vet jag , för det har jag provat i akvariet :)
 Men fiska efter röster ???

Jag o husse är ensamma nu ett par dagar.
Vet inte riktigt om vi ska vara :)
eller :( ??!!
Matte har flugit en si så där 230 mil bort
till solen o värmen.
Undrar om det finns kuliga kattleksaker där nere ??
Husse säger att vi kommer att få en hel container
med presenter när matte kommer hem igen :)
Jag är lite orolig för att matte ska ha glömt svenskan när hon kommer hem ??!!
Man har ju hört talas om han den där Dolph Lundgren som glömde svenskan efter bara ett par dagar i U.S.A !
 Om matte glömmer svenskan så  kommer hon förmodligen att låta som Manuell i Pang i bygget ???
Que ? I know nathing , I´m from Barcelona !

Ja , just det nu höll jag ju på att glömma att berätta om min nya favorit sovplats = Vasken i badrummet :)


Ha det gott därute alla 4-beningar o 2-beningar !
Over and Out till nästa lördag , då
jag kommer att ta över tangentbordet igen :)






Inga kommentarer: