måndag 30 april 2012

Foto tävlingen Fånga Våren

Hej allihopa !


Ni undrar säkert hur det gått i foto-tävlingen 
Fånga Våren som vår lokal tidning hade ??
Där jag tävlade med denna vackra vår-bild :)
Jag kan nu tala om att jag INTE 
vann någon av vinsterna.
Så min husse får själv köpa sig en kamera 
och min matte får själv packa en Pick-nick korg med godsaker.



Men det är inga sura miner här över att jag inte vann nånting , för här skiner solen (just nu)  och min matte är ledig från jobbet idag med :)

 Önskar er alla en 
Trevlig Valborgsmässoafton !

9 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Soligt på Valborg är nästan en mirakel i sig!
Ut och njut i solen, koppla matte och hälsa på Mamma Mu och hennes kompisar :)

=^.^=

Helgbuffar

Östgötakatterna sa...

VA? Vann ni ingen?
Va fräckt ;)
Nosbuff
Molly och Dolly <3

NoOne sa...

Måste få Jama att vi tyckte du skulle vinna!
Ha en FanTASStisk valborg sötis/Jam & Kram från oss!

Carina Sjölund sa...

Önskar er oxå en fin Valborg :)
Kramen från Izor m. matte♥

Klosterkatterna sa...

Vi tycker absolut att du skulle ha vunnit - din vårbild är jamarfin!

Tass från Imma, abbemissa.

Anonym sa...

Synd att du inte vann snygging, hade verkligen hoppats på det ...men vi gillar dig ändå! ;o)
Noss puss önskar Raggis Kassia & Skogis Silvana / Nyköping

CATachresis sa...

Better to have mom home from work than winning any old contest! But bad luck anyway, Kjelle Bus, you are a winner here xox

GLOGIRLY sa...

We're sorry you didn't win, Kjelle Bus...but you have the right attitude. You are always a winner to us!!! ...darn that crazy newspaper though...if there had been a way to vote easily from the US you would have walked away with victory!
xoxo Katie

Photo Cache sa...

Kjelle sweetheart we are sorry you did not win, but you are always a winner with your pawsitive attitude.

Thanks for purring for us and our pawrents when they were sad.