fredag 7 oktober 2011

Dragningen gjord ....

Som "vanligt" så skrev min matte namnet på alla som kommenterat på små lappar som vi lade i den fina keramikskålen med fiskar i som min matte köpt i Istanbul.


Sen drog jag en av dom ihop vikta lapparna och min matte hjälpte mig att veckla upp den :)



Vad säger du matte ??
Ska jag visa vad det står på lappen ?!



Nä , nä jag tycker nog allt att jag 
kan gömma lappen här under duken en stund för att hålla spänningen uppe ;-)


OK då jag SKA visa vem som 
kommer att få ett paket skickat till sig :)


 

13 kommentarer:

HH and The Boys sa...

You are very good at drawing names. And very good at the tension.

pawhugs, max

CATachresis sa...

ConCATS to Lila Aquila :)

Just want to say Kjelle Bus that I think you are gorgeous :D

Fuzzy Tales sa...

Oh, we were on the edge of our seats, waiting to see who you had picked! Congratulations to the winner!

LillaAquila sa...

Super tack Kjelle! Blev jätte glad!

Som vinnare vill jag få den stora äran att be min present att komma till Vaxholms Katthem "djurhjälpen" och fina Madde som jobbar där och har ett hjärta av guld och med dom andra änglarna sliter och kämpar för övergivna-katters rätt till ett bra liv! ....och om det råkar hamna nån gobit hoppas jag att den slukas av en liten undernärd sjukling som kanske nyss fått komma in hos dom innan vinterkylan kommer över oss!

<3 tusen tack :) <3

Mr Puddy sa...

Hooray for Lila Aquila !!!!
You look pretty cute when you draw the name my friend
Have a great day
xoxo

BeadedTail sa...

It's not even Friday 2100 here yet so we were late for your drawing. :( Concatulations to your winner! That was a very suspenseful draw you did!

Hjulia huller om buller sa...

Vi gratulerar Vinnaren och dig till din 10.000:de besökare!

Ha en fin lördag!
=^.^=
Nospuss

Ellen Whyte sa...

You are super at drawing names, darling. Concats to Lila Aquila

NoOne sa...

Så duktig du är Kjelle Bus & Söt!
Grattistass till Lilla Aquila/Jam & Kram!

Dui och Deco sa...

Du vet verkligen hur man håller spinningen vid liv. Grattis Aquila! Ha en skön lördag.Nosbuff

Unknown sa...

Åh vad man missar när man jobbar för mycket. :-((
Tazz&Kram coh ha en UNDERBAR dag

Frasse sa...

Fyjam, så spinnande Kjelle, mina morrhår darrade när du drog vinnaren...
Matte och jag skickar våra varmaste kattulationer till Lilla Aquila!
Tassklappar

Whisppy sa...

I like the way you kept the tension up! MOL. Congratulations, Aquila!