onsdag 30 november 2011

Tack vare mig ... / Thank´s to me

så har min matte vunnit en prenumeration (3nummer)
på tidningen Kattliv.


På kortet står det att min matte vunnit 2:a priset
i Sydkatt Aktuellts fototävling "Bästa Sommarbilden"



 Här är fotot på mig när jag slappar i solstolen  , som min matte skickat in till tävlingen "Bästa sommarbilden" utan min vetskap !
 Så egentligen så tycker  jag att det skulle varit JAG som vunnit den där prenumerationen på Kattliv och 
INTE min matte eftersom det ju är en bild på mig 
och INTE på min matte !!

18 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Underbar bild ;-)!
Men du får KRÄVA gottisarna som ofta följer med den tidningen!

=^.^=

Nosbuff

We love LUNA sa...

ConCATUlations! Great news!
Love your picture, you are sooooo relaxed!
Catlife is really GREAT!
purrs and love to your heart,
Luna

Harry sa...

Wow, grattis!

Kag längtar tillbaka till sommaren när jag ser dig i den där sköna solstolen.

NoOne sa...

*Thihi* Underbart foto ♥...
JamarGrattis!!!!!!!!!!!!!
/Nospuss

Katten Lisa sa...

Men åhhh så skönt du har det! Nu blir jag alldeles sjuk av sommarlängtan! Jag känner verkligen hur ljuvligt du har det. Jättefin bild!

CATachresis sa...

I agree, Kjelle! I think that is a grave miscarriage of justice! But what a cute pic anyway :D

Skrutten och Skorpan sa...

Håller med om att du egentligen skulle vunnit men matte delar nog med sig av sitt pris till dig. Be henne läsa högt ur tidningen för dig.

Dui och Deco sa...

Grattis för det är ju du som har vunnit! Jättefin bild! Nosbuff

Kattson sa...

Håller fullständigt med, men i mina ögon ÄR det DU som vunnit.

Kattmamman sa...

GRATTIS!!
Vilken underbar bild med stort U :-)
Självklart borde du få del av vinsten..
Det är ju du som varit modell ;-)

Kramiz och Tass

Whisppy sa...

Hahaha. We have to agree with that! You look so comfy in the photo.

Max och Måns sa...

Men...
Fick man inga dentisar med i priset?
Det var ju ändå du som gjorde grovgörat!!

Trollungarnas Värld sa...

jamtass, håller med dig!
Dessutom tycker jag att hon borde skämmas för att hon skickat in en bild utan din tillåtelse..*svansknyck*. Hur är det med medbestämmandet....?? undrar Trazzel

Anonym sa...

Åh vad du är fin, Kjelle MYS Bus! ♥

Bröderna Bus & Busan kurrar och hälsar också / Rozie

meowmeowmans sa...

Concatulations to you and your mom, Kjelle. You're right, though ... it IS a picture of you, so YOU should get a prize, too! :)

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

Mjau, vi har oxå den däringa katt tidningen: Kattliv. Den har vi haft ca 12 år säger matte, och vi gillar den jamars mycket,
Jamars fin bild på dig där i sommarstolen.
Det brukar komma *gottisar* ibland med den tidningen, så den är jamars bra, den tidningen.

Tass Tass

Memories of Eric and Flynn sa...

Congratulations Kjelle. That is a great picture of you relaxing on the chair in the sun.

BeadedTail sa...

Concatulations on winning the prize! We agree that you won it since it's a photo of you! That's a cute photo!