onsdag 18 september 2013

En inte så ordlös onsdag :)

Först vill matte visa dom fina skrivblocken 
som Furiends Fur Ever skänkte till aktionen för MaxMaxx
som min matte vann budgivningen på :)
Ett av dom mindre anteckningsblocken hamnade direkt i min mattes 
handväska och den stora Veckoplaneraren hänger nu på köksväggen.



Sen vill min matte visa dom väldigt diskreta nya 
Skechers gympaskorna hon köpt !
Halva priset på Brandos , sådana fynd gillar min matte.
Hon gillar även dom medskickade rosa skosnörena 
ifall man skulle vilja ha dom ändå mer rosa :)



ÄNTLIGEN så är det visst min tur att få visa något på MIN blogg !
Ta da !
En ny prassel-tunnel från Biltema :)


Undrar om man kan teleportera sig till andra ställen 
som Nellies gör ?!


Woo Hoo !
Den fungerar !




Tur att jag hann teleportera mig till en strand i Karibien , 
innan matte hann få fram min nya klo-tång :)
Japp , den är också inköpt på Biltema.


Min matte har varit hemma från jobbet ett par dagar 
på grund av en förkylning. 
Som ni ser så tar det på krafterna att ta tass om en sjuk matte !
Tack o Jam så ska hon iväg och arbeta idag , 
så att jag kan ta igen mig lite :)



Trevlig onsdag på er allihopa !

21 kommentarer:

The Furries of Whisppy sa...

Oh oh. We hope you didn't land in the sea, Kjelle Bus! ;) Those teleporting tunnels can be tricky at the beginning. Hee hee.
Glad that your Mom is feeling better!

Sparkle sa...

You got that tunnel from an AUTO PARTS store? (Yes, I followed the link and saw that, in fact, it WAS an auto parts store.) That is unusual!

dArtagnan Rumblepurr/Diego Hamlet Moonfur sa...

Rumblemum is in LOVE with that last photo of you!!

Katten Gustav sa...

En sån där tunnel ska jag också beställa för att kunna ta fram vid behov när det hemska vita kommer!

Annie Bear sa...

You look like a kitty centerfold in that last picture. What a great tunnel and it looks like it brings you to beautiful places. Just don't get wet! Take care to you and your mom!

Frasse sa...

Åh, så många coola prylar ni har fått, du och matte! Vi skickar massor av krya på dig-klappar till henne <3
Känner mig helt återställd nu och har till och med lyckats tassa ett blogginlägg i dag :-)
Tassklappar

Hannah and Lucy sa...

What a magnificent tumy Kjelle and Mum's fingers are itching to do tummy rubbies.
Luv Hannah and Lucy xx xx

Mollie sa...

OMD look at that pawsome tunnel, now you can come to see me :) xx0xx

Mollie and Alfie

Vi i Kasperian sa...

En sån där tunnel skulle passa mig perfekt! Ska genast fundera över vart jag skulle ta vägen...

Tur du kunde vårda matten så att hon mår bra nu - så att du kan få vila ut i lugn och ro. :)
/Filip

Aamor sa...

Snygga färger på både skorna och din tunnel, blocken är så fina!
Ser ut som du hamnade direkt i vattnet när du kom ur tunneln där i Karibien fast det gjorde kanske inte nått bara du slapp klotången!

Nosgos

BeadedTail sa...

You can teleport over here Kjelle Bus! Both you and your mom got great things! We hope your mom feels better soon!

meowmeowmans sa...

Now THAT is our kind of auto parts store, Kjelle! We love the last picture of you, holding your Mom's hand. :)

da tabbies o trout towne sa...

DOOD whoa...fora wee minit we thinked ya had landed on trout shores....we wuz all set ta put out a hammick, a ree clinerzz chair and grab another plate for ewe for dinner !!~~~

The Florida Furkids sa...

We're glad you liked your auction wins! We were surprised that your cool tunnel came from an auto parts store...we though it was Mr. Google being strange!

The Florida Furkids

Memories of Eric and Flynn sa...

Your tunnel took you to a lovely place. Mr Google said your mum has got jaw pliers for you. I hope he meant nail clippers!

A Tonk's Tail sa...

okay, OUR auto parts store doesn't have ANYthing that nice!! We're impressed!!

Ellen Whyte sa...

Now we want a teleporting tunnel!

Donna sa...

Wow, tunnels must be fun! :)

Texas, a Cat in... Austin sa...

It looks like a Wonderful Wednesday. We just hope your Mom keeps on getting better!
Purrs

Clooney sa...

Wow a tunnel that teleports you to the Caribbean, we like yours better than ours! Purrs to your Mom for feeling better very soon.

Unknown sa...

Men detär ju en SJÄLVKLARHET att man vill ha ännu mera rosa skor fattaruväl?! Tazz&Kram