söndag 10 oktober 2010

Vem är nu Kjelle då ??!!

Jo min käre sambo har döpt om Sherikaan till Kjelle , han tyckte det var för besvärligt att springa runt o ropa Sherikaan.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det , men det är klart att nåt ska han kanske få vara med o bestämma nu när jag ville ha Kjelle :)
Eller rättare sagt Kjelle Busen valde ju oss , genom att kliva rätt in i transportburen när vi öppnade dörren till den :)


Lekt lite med ett kort på Kjelle som jag
tog igår :)
 
Visst är det konstigt med män förresten ?!
T sa när vi hämtade hem Kjelle att bara så du vet att om den där fluffbollen så mycket som försöker hoppa upp på min fontän så åker han ut !!!
Idag var fluffbollen framme vid fontänen o jag sa till T att nu är han där så du får säga till honom !
Åh , vad får man höra då ?!
Låt han titta lite han är ju nyfiken !
Han fick till o med hoppa upp o kika riktigt nära :)
Någon som charmat Husse alla redan eller ?! :)
 

Inga kommentarer: