onsdag 8 januari 2014

En inte speciellt ordlös onsdag :)

Många av er har ju undrat över det 
flytande kattgodiset som jag mumsade på häromdagen.
Så jag tänkte visa hur det ser ut oöppnat  :)


Min matte fick det här i en så kallad Goodie-bag 
när hon var på Jul-avslutningen på Café Sydkatten.
Så vi vet inte riktigt vart man kan köpa det ?!
Men vi Googlade på Vitakraft Cat Liquid-Snack och 
det kom upp en hel del inköpsställen :)

 Bl.a ICA Maxi Stormarknad i Karlskrona , 
så vi antar att det betyder att man kan köpa 
det på alla ICA Maxi  i alla fall ??!

Sedan så dök det ju så klart upp 
ett x-antal internetbutiker också t.ex
Zoo.se 
Zooplus.se 
Amazon.com.uk
Zooplus.com
VetUK
Ebay

Så ni som är sugna att testa godiset , 

Googla på namnet så dyker det säkert 
upp något ställe som passar er att handla 
det på :)


Min favorit är den med kycklingsmak , 
den är verkligen *nom* *nom* *nom*


En söt video från YouTube dök också upp 
när jag Googlade på Vitakraft Cat Liquid-Snack :)







Trevlig onsdag på er allihopa !

29 kommentarer:

Sparkle sa...

Wow, that looks tasty! Those two kitties in the video were going nuts!

NILS helt enkelt sa...

Fräck Bild där hörru!

Hjulia huller om buller sa...

Härlig video om gottiset. Kanske vi ska be matte att köpa, nu när vi vet hur den ser ut, så vi får smaka också ;-)

=^.^=

Nosgos

The Furries of Whisppy sa...

That must be really yummy, just looking at how those 2 kitties are licking it right up! Aren't you glad you are an only kitty and don't need to share? ;)

Anonym sa...

Naw..Så söt du é & videon <3
/Noooooooooospuss

Mariodacat sa...

Ooooo, I'm sold. If you are licking your lips, it must be good.

Hannah and Lucy sa...

Well that must taste real good.
Luv Hannah and Lucy xx xx

Hannah and Lucy sa...

It looks as though that tastes very nommy.
Luv Hannah and Lucy xx xx

Life with Ragdolls sa...

I have NEVER seen anything like that in the U.S.A!

Cool!

Dui och Deco sa...

Verkar helt klart intressant! Tyvärr kommer vi nog inte få prova det för vi bantar och får knappt två dreamisar när vi klipper klorna.Nosbuffar

Aamor sa...

Ser riktigt gott ut!
Jag fick en gång prova nått flytande godis som man skulle slicka i sig via en kula, burken liknade mattes roll-on så jag nosade bara och fnös sen, hihi!

Nosgos

LP sa...

Happy New Year Kjelle! And to your Mama too! :) Our Mama has been ill but we will try to get caught up soon!

love,

the critters in the cottage xo

Anonym sa...

Oooohhhh, Mum's gotta get me some of that!

Katten Gustav sa...

Hmm, FLYTANDE godis?? Ser spännande och lockande ut, men aningen opraktiskt? Men det är väl bara att slicka i sig, gissar jag?

Brian's Home Blog sa...

Thanks for telling us about it!!! Yummy!

meowmeowmans sa...

That looks delicious, indeed, Kjelle! We will have Mom and dad see if they sell that here! :)

Mollie sa...

Thanks for that Charlie cos I was wondering where you get that yummy stuff from :) XXXOOXXX


Mollie and Alfie

Anonym sa...

Mmmmmhhhhh, that looks yummy!!!! Any left for us??? ;-)

xoxo Roxy & Tigerlino

BeadedTail sa...

We will have to see if we can find some of that here!

da tabbies o trout towne sa...

dood...waddya meen yur fav rite iz de CHICKN flavor??? whatz up with that !!!

:)

Cats Herd You sa...

That looks really tasty!

Vi i Kasperian sa...

Det DÄR tänker jag inte låta mina katter se!
Dom är redan för tjocka, tycker jag, i synnerhet Maxi.
Nä, en och annan Dreamis får de allt nöja sig med.
Men jag är övertygad om att det där skulle smaka precis lika gott för mig som hund, så kanske ändå... ;)
Kasper

Memories of Eric and Flynn sa...

Those two kitties were really enjoying it. It must be very tasty.

Unknown sa...

That picture of yous and your tongue is marvelous!!! Now me is going to google Vitakraft Cat Liquid-Snack!
Kisses
Nellie

GLOGIRLY sa...

Well that looks YUMMY!!!
...and you look yummy too!
: )

Cathy Keisha sa...

Wonder if we can get it over here. We never get the good stuff.

Katie Isabella sa...

OH that UTube video. that was adorable!!!

Maxwell, Faraday and Allie sa...

That looks totally NOMMILICIOUS! We wonder if we can get it in the USA...Hmmmm...

Unknown sa...

Oj, inte nåt för en Liga på fem katter märker jag. :-) Katt&Kram