Visar inlägg med etikett Auktionsvinnst. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Auktionsvinnst. Visa alla inlägg

tisdag 10 september 2013

Tisdags tassar



Kan ju jama att den där mus-uslingen fick vad han tålde :)




Fått paket från Laila och Minchie 
från AmeriKATT :)




Jag vann budgivningen på den fina tallriken 
som dom skänkt till Auktionen för 
MaxMaxx.



Fick ett jättefint kort också 


Att dom skrivit till min matte , beror nog på att jag tog
hennes kreditkort och betalade med :)



Trevlig tisdag på er allihopa !

torsdag 4 april 2013

Gissa vem som fått paket ?? Jo , JAG !!

fast min matte påstår att detta paketet faktiskt var mer till henne än mig fastän mitt namn stod ÖVERST på andra sidan !
( tycker det är viktigare att visa alla dom fina kattbilderna än adresslappen :)


Väldigt väl inslaget var det :)


På kortet tackar Bumbis , Lilltassen och Kissarna 
för att jag stöttar Östgötakatterna.



Är ni nyfikna på vad det är ??
Dum fråga vá ?! 
Vet jag ju att ni är :)
Visst är tallriken fin !!
Bumbis och Lilltassen skänkte 6 tallrikar med olika kattmotiv , 
som Östgötakatterna auktionerade ut.
Bumbis o Lilltassen stod också för frakten hem till dom som vann budgivningen , det var väldigt snällt gjort tycker jag och min matte :)


Matte har ställt tallriken i vitrinskåpet i vardagsrummet , 
ska se om jag kan få henne att fotografera det någon dag ?

Trevlig fredag på er allihopa !




lördag 16 februari 2013

Äntligen CATurday så man kan ....

sova lite efter allt partande på TCC´s Valentine Party och The Valentine´s Ball som Mollie och Ranger ordnade och Cirkus besök på Blogville CIRCUS :)


Fick paket i förra veckan från Ameri-KATT igen :)
Det var en bok (Stuff on my cat) som min matte vunnit budgivningen på 
Katten Snowball har varit sjuk i urinvägarna och behövde akut 
kateterisering och det var inte precis gratis om man så jamar.
Så hans matte Cheri har auktionerat ut en massa saker för att få in pengar till veterinärskostnaderna.


Vet inte om jag tycker att just denna boken var det bästa köp som min matte gjort ??
Är rädd för att hon bara kommer att få en massa dumma idéer 
av att titta i den *suck*



Fick nu i veckan denna fina blog award från 

Besök gärna Timmy och hans kompisar om ni inte redan gjort det :)
Tack så hemskt mycket för awarden , Timmy !!

Ni vet där där retliga pop-up fönstret som vissa av er råkat ut för här på min blogg ?!
Det är borta nu , tack vare tips från Jan på Jan´s Funny Farm.
Hon tipsade om att man kunde lägga till Gadgeten 
"Sök på denna blogg" och sen söka på Länkande sidor 
och vips så hittade min matte var länken var någonstans och kunde ta bort den :)



Trevlig helg allihopa som tassar in här !
Ska göra ett nytt försök att tassa runt nu i helgen och kattentera hos så många kompisar som möjligt.
Min matte har varit mer hopplös än vanligt nu i veckan med att vara mig behjälplig med datorn *morr*

fredag 21 december 2012

Sakerna som jag vann budgivningen ....

på "auktionen" på 
har nu trillat in en efter en :)

Först ut var givetvis sakerna till matte *grinig*


Öronhängen från Laila o Minchie och deras matte 



och ett fint Jul-kort hade dom också skickat med :)



Ett jamar fint armband med klocka 
från Pugs & Purrs och deras matte :)



Igår kom så ÄNTLIGEN paketet som skulle innehålla 
kattleksaker från 
Tomcat´s och deras husse Pete




















Men vad i hela världen ?!
har dom skickat ett paket med Vete-flingor till mig ??



Puh , vilken tur att det var andra grejer än flingor i paketet , när vi till sist lyckades ta oss in i det :)



Jamar-fint julkort fick jag också :)


Den blå vippan var skoj :D



SLÄPP MIN vippa , matte !!
resten av leksakerna som låg i jul-strumpan har min matte gömt undan för hon påstår att den får jag vänta med till Julafton ?!



torsdag 7 juli 2011

TJOHO paketet som jag vann på auktionen ..

som Lilja på Södertälje Katthem ordnade , kom igår :)

Ser ni att det står MITT namn på paketet ?!
Skynda dig att öppna paketet matte !!!



Nämen Lilja är du också med i lådan ??!!



Titta så mycket saker !!!
Skynda dig att packa upp matte så vi kan visa alla fina saker !!!


Information hur man kan stödja katthemmet
och det bästaste av allt = ett kort på Lilja !!!


Ändå mer saker !!!
Tror minsann att jag ska ge dom här sakerna till husse :)



Boken om Bibliotekskatten Dewey med ett jättefint omslag , låg också i låddan.
Den får du matte , om du lovar att läsa HELA boken högt för mig !!!


Kattgodis och ett par simglasögon



Simglasögonen kommer att vara PURRfekta vid nästa bad !!!
Inget mer schampo i ögonen här inte ;-)



Nu visar jag det sista som fanns i paketet = en PURRfekt kasse till matte att bära hem kattgodis och kattleksaker i när hon varit och shoppat :)


Visst var det MÅNGA grejer i paketet ??!!
Men det bästaste av allt är att både
fick in en massa pengar på paketen som auktionerades ut  :)
Sen var det ju snilla människor som tassade in pengar  , fastän dom inte fick något paket !