Kan ju jama att den där mus-uslingen fick vad han tålde :)
Fått paket från Laila och Minchie
från AmeriKATT :)
Jag vann budgivningen på den fina tallriken
som dom skänkt till Auktionen för
MaxMaxx.
Fick ett jättefint kort också
Att dom skrivit till min matte , beror nog på att jag tog
hennes kreditkort och betalade med :)
Trevlig tisdag på er allihopa !











