torsdag 2 juni 2011

Meow Meow Me Me ! Miaow Miaow Jag Jag !

Oh I´m soo excited !!!
Mr Puddy invited me to play Meow Meow Me Me :)
All I have to do is to answer some fun questions and then pass it on to 3 other cats. Answer the question would be easy , but to choice ONLY 3 friends would be harder !

Jag är såå upprymd !!!
Mr Puddy har bjudit in mig att spela Miaow Miaow Jag Jag :)
Det enda jag behöver göra är att svara på några roliga frågor och sen skicka vidare spelet till 3 andra katter. Att svara på frågorna kommer att vara lätt. Men att BARA välja 3 kompisar kommer att vara svårt !


1. Where do I like to hang out ? / Var gillar jag att hänga omkring ?

Answer/ Svar =  On top of things :) / Överst på olika saker :)

Outside is MY mountaine my favorite = PURRfect wiew over MY Kingdom :)
Ute är MITT berg favoriten = PURRfekt utsikt över MITT Kungarike :)


Inside is my favoritespot on top of the bookshelf
Inne är favoritplatsen överst på bokhyllan


2. Who is my kittiecrush ? /Vem är jag kär i ?

Do I have to tell you all that ? / Måste jag tala om det för alla ?
I´ll get a bit embarrassed :) / Jag blir ju lite generad ju :)


Ok I can give you a little clue = She has blue eyes and lives in Luxembourg / Ok jag kan ge er en ledtråd = hon har blåa ögon och bor i Luxembourg


3. What is my favorite scent ? / Vilken är min favoritdoft ?

Smell of roasted and salted pistachio nuts can wake me up from the deepest sleep in a split second !!! / Doften av rostade o saltade pistagenötter kan väcka mig ur den djupaste av sömn på 3 röda sekunder !!!


4. What is my favorite TV-show ? / Mitt favorit TV-program ?
101 Cats on Animal Planet

5. My favorite movie ? / Min favoritfilm ?
The Birds with Alfred Hitchcock / Fåglarna med Alfred Hitchcock
Why ? / Varför just den ?
A whole lotta birdies to chase :) / En väldans massa Fjäderkotletter att jaga :)


6. My favorite bit of feline wisdom ? / Vilket är mitt favorit kattcitat ?
Never wake up the cat who is sleping !!!
Väck aldrig den katt som sover !!!

7. Who I chose to play "Meow Meow Me Me !"
Vem jag väljer att leka Miaow Miaow Jag Jag med
The hardest part of this game for sure !!!
Det absolut svåraste med detta spelet !!!


9 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Roliga frågor och lika roliga svar med superfina bilder!

Ha en mysig eftermiddag, busunge ;-) Hälsa matte!

=^.^=

Nosgos

Katten Lisa sa...

Fantastiska bilder på en tjusig kille!
Men rostade pistagenötter??

Unknown sa...

Han är bara såååååå snygg.
Tazz&Kram och Trevlig helg önskar jag och Ligan

Gunilla och Frasse sa...

Vilken skön kille du är! Både jam och bilder utstrålar så mycket livsglädje, man blir så glad av dig, Kjelle!
Kramar och tassklappar

NoOne sa...

Naw...Söööötisen då /NosPûssar från oss!!!!

Mr Puddy sa...

Kjelle, my friend..Thanks so much to play with me..Your answers are so interesting !!!!
Smell of roasted and salted pistachio nuts !!!! That's wicked !
and I giggle so much to know you got crush with Miss Luna...heh..heh..she is the one of bootiful : )
xoxo

The Florida Furkids sa...

What a fun game! We need to check out pistachio nuts. We know Mom has them hidden somewhere.

The Florida Furkids and Angel Sniffie

BeadedTail sa...

You are just so cute Kjelle! We enjoyed learning more about you and now we want to smell pistachios!

we love LUNA sa...

Wow I love the answers and your pictures.You are so handsome.Thanks so much for passing this game, my mammy is out for some days in France but I will ask her to play when she will back home.This game is cool and it is so nice to know more about you .purrs Luna