torsdag 16 juni 2011

Missarna på Katthemmet Kompis

 hade lämnat en kattentar till mig om att dom lånat en bild på mig när jag jagar min musebuse för att använda på sin blogg.
När jag kikar in där så har dom gjort ett helt inlägg om bara lilla mig :)
Jama om att jag och matte blev överraskade !!!
Katthemmet Kompis brann ner till grunden i januari 2010 och är nu under återuppbyggnad.
Det ser ut att bli väldans fint när det blir färdigt :)
Tur att det finns eldsjälar som på olika vis gör det möjligt att återuppbygga katthemmet igen !!!

KLICKA PÅ BILDEN
så kommer ni till bloggen :)


KLICKA PÅ DENNA BILDEN
så kommer ni till hemsidan :)



2 kommentarer:

NoOne sa...

Jamarn's va' sött ♥
/Jam Kram & NosePûssar

Dui och Deco sa...

Visst är de fankattiska på Kompis, vi brukar också tassa in där men är dåliga på att kattentera. Kul att du är med där! Nosbuff