lördag 17 september 2011

Mina människor har varit på ...


rymmen idag. Dom var på en Veteranbilsmarknad som låg i rena rama Hillbilly-land.
Matte säger att det var tur att jag inte var med för då hade jag kommit hem iförd  blåa snickarbyxor och halmhatt på mitt huvud , tuggandes på tuggtobak ;-)


Matte och husse väntade hela dagen på att nån skulle börja spela Banjo och att folk skulle skrika HIII HAAA !!! ;-)
 
 Behöver jag jama att dom väntade förgäves ??!!



Några coola bilar fotograferade , matte 









Mycket grejer att titta på !
 Matte säger att detta bara är en bråkdel av marknaden.



Jag har mest legat och sovit hela dagen förutom när mattes föräldrar kom och väckte mig för lite mat och gos :)


Så nu är jag pigg och glad som en kexchoklad ;-)


Matte är inget fan av hästjazz (country musik) egentligen , men den här låten gillade hon !
Matte hittade den när hon sökte på Hillbilly´s på youtube :)

13 kommentarer:

Unknown sa...

Haha Kjelle, the thought of you in the blue dungarees is very amusing! Glad to see that you still got your food and cuddles whilst your mom was at the market =^..^=

Hjulia huller om buller sa...

OMC! Du i blåa snickarbyxor och halmhatt tuggandes tuggtobak *skrattar så morrisarna nästan ramlar av*
Tur att du var hemma och såg efter dina leksaker istället. Toppen att mattemor och mattefar kom och gav dig lite gos och mat, medan matte och husse var på marknaden! Hoppas att dom hade med sig nåt smaskigt hem till dig därifrån!

=^.^=

Nosbuffar

Dui och Deco sa...

Coola brummisar.Bra att matte fixat gos sådär mitt på dagen, du såg väl till att köra busrace sent när de väl kom hen? Nosbuff

NoOne sa...

Mjwaoo..Hade velat se dig,Kjelle i halmhatt & strå i mungipan ♥...
Gillar Bärgningsbilen /Tass Tass från oss!

HH and The Boys sa...

cool cars, but of course, I like the pictures of you the best.

pawhugs, Max

Nea theCat sa...

Fniss synd du inte fick följa med för jag hade velat se dig i blåa snickarbyxor och halmhatt (tuggtobak hade du kunnat slippa).

Så skönt att du slipper dumstruten nu.

Nosgos

Findus, Isak och Rasmus sa...

Tuggtobak låter inget vidare, men du kanske hade kunnat tugga på ett grässtrå istället? :) Bra att du var utvilad när husse och matte kom hem. De hade nog saknat buset annars. Särskilt mitt-i-natten-racet. Kurr och burr.

We love LUNA sa...

Bonjour dear Kjelle,
Such a cool post, full of great energies for our Sunday and good music!
Those cars are vintage!Beautiful pictures!
purrs and love and a great week ahead,
Luna

The Chair Speaks sa...

Thank you for visiting us. We agree weekends are for resting on soft beds. :)

Maya sa...

min människa hälsar att hon tyckte om den låten och alla fina bilar....

BeadedTail sa...

Looks like a fun weekend at the car show and market but we think your plans were the bestest!

Ellen Whyte sa...

that's the ticket, darling, you stay in bed and relax!

Hanna sa...

Hihi aaw men där låg ju du och hade det gott! ;) Har herrn lugnat ner sig lite efter kulorna försvann trors?! :P