fredag 22 juni 2012

Typiskt Midsommar väder här =

REGN :(
Precis som min matte trodde , så började det regna lagom tills 
hon slutade jobbet idag.



Jag tycker minsann  att det kunde varit lika fint 
väder idag som det var igår.
Så att jag kunde legat ute i min stol och solat idag med !



och min matte och min husse kunde tagit en promenad i skogen och plockat fler Smultron 



men det är klart att det kan vara rätt skönt att sova också :)



så man orkar att hoppa i sin matte och sin husses säng 
HELA natten ;-)



Önskar er alla som tassar in här en trevlig Midsommar helg :)

27 kommentarer:

Fuzzy Tales sa...

Happy midsummer! We wish you sunshine and dry days. We actually could use a bit of rain here.

Take care, have a great weekend!

Pernille sa...

Ha en fin midtsommer Kjelle Bus:-)
Nosbuff fra Pernille

xxx

Hjulia huller om buller sa...

Glad MISS-sommar på er med.
Vi kan skicka lite solsken, hoppas att ni får den :)

=^.^=

Nosbuff

The Furries of Whisppy sa...

Happy Midsummer, Kjelle Bus! We hope you get lots of nice sunny days so you can enjoy the great outdoors!

meowmeowmans sa...

Happy Midsummer, dear Kjelle! We'll try and send you some of the sunshine we have here, okay?

Hugs!

Findus, Isak och Rasmus sa...

Glad midsommar på er också! Här har vi fint väder flrfjäderkotlettspaning, och vi hoppas att regnet lättar upp hos er också. Fina bilder! Kurr och burr.

Mary, Fröken Tott och Adam sa...

Tråkigt att ni fick det dåliga vädret. Hade det gått att byta kunde vi tagit det som nästan bara suttit inne idag om vi inte räknar balkongen och en snabb köpa glass vända fast det varit fint väder.
Får hoppas ni får en släng av det fina vädret tills imorgon!

Cat sa...

Happy mid-summer beautiful boy!!!!

Wikki sa...

Glad Jamarns MidSommar, Kjelle och alla kattvänner!
MysKurr Nova & TassKram Wikki

Anonym sa...

Hoppas ni hade en bra M-afton illafall trotst ev regn. Skall ni bara ha facebook sedan?? TRIST. Hoppas det blir kvar som det varit. Det gillar Sigrid o jag. Du har en så mysig kisse.Jag har också en liten birma tjej 1 år i juli. Världens goaste, finaste. Hoppas det blir bättre väder i morgon . Kram kram på er Sigrid o Lisa i Örebro.

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Nää , inte ska jag och min matte lägga ner bloggen inte !
Alldeles för kul att blogga , så det behöver ni inte oroa er för :)
Vi Birmor är nog världens mysigaste katter , det säger min matte och husse också :)
Jag hoppas också på bättre väder imorgon så jag kan gå ut och sola lite i min stol !
Kramelikram

Unknown sa...

Its raining here too! And we has wild strawberries too!
Happy MidSummer!
Kisses
Nellie

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

Du kan få våran sol som vi hade i går/Fredag, för här har vi haft jamars fint väder, hela dagen, mjau
Vi har ätit sommarmat i dag i våran rastgård, så jamars trevligt.

Tass tass på dig Kjellebus

Anonym sa...

Tusen tack kramar Lille Kjelle Bus. Vi sitter varje dag o kollar på fina blogg.Den är helmysig. Kramelikram tillbaka Sigrid o Lisa.

Hannah and Lucy sa...

Please come and take some of our rain - we have enough for every cat on the blogosphere who wants some!
Luv Hannah and Lucy xx xx

Anonym sa...

Tråkigt med dåligt väder! Vi hade faktiskt konstigt nog strålande sol och varmt hela dagen. Midsommarafton brukar kunna erbjuda både regn och kyla annars. Fortsatt trevlig midsommarhelg på er!

Fr. Tom Fish sa...

You are so floooofy and beautiful, Mom Julie is swooning!

I have to say, I noticed the pillow lady checking you out, too :)

Hugs,
Tom xx

Anonym sa...

Härliga bilder på goaste Kjelle Bus! ♥
Fortsatt trevlig kissemiss-sommarhelg!
*Kurreli-svans-vift!*

Aamor sa...

Regn och regn, samma som vi hade så trist! Gissa om jag blev blöt när jag var tvungen att gå ut!
Hoppas din midsommar var bra ändå, min var bra!

Nosgos

Kattson sa...

Visst hade det varit bra med fint väder i midsommarhelgen, men huvudsaken är ju att vi katter mår bra ändå. Ja, våra tvåbeningar också, förstås.

Unknown sa...

Jordgubbar - yum!

Memories of Eric and Flynn sa...

Happy Midsummer Kjelle.

Katie Isabella sa...

Oh my mom can not get enough of looking at your beautiful furs and beautiful face. She would love to hold you and ask permission to give you a kissy.

Anonym sa...

Nospussisar på gosenosen, goaste Kjelle Bus! ♥

Donna sa...

Your pictures are very cute. :)

wildcatwoods sa...

Happy Solstice! Love the pic of you on the sofa. Thanks for the birthday wishes!!!!!

cats of wildcat woods

Unknown sa...

Ja, regnigt blev det ju, men trevligt ändå. :-)
Tazz&Kram