onsdag 28 november 2012

Här ligger man .

i godan ro och sover , när min matte kommer inrusande
och hojtar att jag fått paket nu IGEN !


YAY ! Det är från mina bloggkompisar Mollie och Alfie 



som bor i det Engelska landet :)


Nom Nom Nom , dom här godisarna luktar gott !
Kan tala om att dom är JÄTTE GODA !!



Titta vilket fint julkort som dom skickat 


till mig och min matte 


Jul-bandana´n som min matte beställde 
som Mollie och Alfie´s matte gjort , passar purr-fekt :)


Så nu kan jag ligga här och bara se så cool ut som bara jag kan ;-)


Trevlig Onsdag på er allihopa :)

Psst !
Sms-röstningen pågår fortfarande för att utse 
Lussekatt 2012.

Om ni vill rösta på mig så 
SMS:a HP LUSSEKATT 1 , ditt namn , adress och telefonnummer till 72 099. Kostnad 5kr/sms.

HÄR kan ni se alla finalisterna 

26 kommentarer:

lillies lya sa...

Ååååhhh vad du är cool!!!!
*blinkar förföriskt och petar över några gottisar
Kajsa

Katten Gustav sa...

Du är så cool att jag får ståpäls! :)

Hjulia huller om buller sa...

Så tjusig du blev ;-)
Matte har sms-at (igen). Vi hoppas att du vinner!

=^.^=

Nosbuff

The Furries of Whisppy sa...

That bandanna is definitely a perfect fit! The red really stands out against your beautiful furs.

Anonym sa...

Ooooo såå mysigt & du är sååå söt/NoooosPusss

Mollie sa...

Urhhh, translator off, but will pop by again later, youz looks so handsome and I think you liked the treats and card :) Big hugs xx00xx

Mollie and Alfie

GLOGIRLY sa...

Charlie Rascal, you get more parcels that anyone I know...cat OR human!!
Enjoy the cool stuff!
xo, Katie

Sparkle sa...

Yum! Those treats look good - nice gift!

meowmeowmans sa...

Hi Kjelle You are looking EXTRA cool in your new bandanna!

LP sa...

That is a cute scarf and those treats look delicious! Enjoy your special gifts sweet boy :)

the critters in the cottage xo

Cherry City Kitties sa...

More goodies! You are one lucky kitty Kjelle Bus! And you look great in that bandana.
Harry, Dexter and Tipp

Vi i Kasperian sa...

Aldrig ens hört talas om nån som får lika mycket paket som du! Smarrigt innehåll, och fint kort. Och du själv blev ju hur tjusig som helst i den där scarfen! (Den bilden törs jag inte visa för MINA katter, för då blir dom ALLTFÖR avundsjuka! Det är jag säker på!)

Mariodacat sa...

Love your pictures - especially the "tummy" photo., M tried to give you scritches! he he

Oui Oui sa...

What a great package & gift. Do you get more packages than your mom? Most of ours are for us kitties, not our mom.

Gigi sa...

Kjelle Bus--You Look STUNNING in your new bandana! The color is perfect. XOXOXO You get great mail!

Libra sa...

Vilket spinnande paket! Och vad fin du är i din nya bandana.
Så klart vi vill att du ska vinna tävlingen. Vi röstar på dig med alla tassarna.
NosGos

Kattson sa...

Kul att få post ända från utlandet. Fina grejer också. Önskar att man fick smaka lite av godiset...

Aamor sa...

Får man post kan man ju alltid orka resa sig och är det såna fina och goda saker i så är det ännu bättre!
Du blev hur snygg som helst i jukbandanan.

Nosgos

Anonym sa...

Men oj, så mycket paket du får! Du passar ju jättebra i scarfen och godisarna ser riktigt smaskiga ut!
Tass och kram

CATachresis sa...

Red is so you KB!! You look very dapper!!

michico*Adan*Lego-小芥*阿丹*樂高 sa...

These are so sweet you got the gift!!!
Have a great time!!

Ellen Whyte sa...

Charlie you are so cute, we'd love to squizzle your tummy.

Meow from Au, Target and Guido

Anonym sa...

luvluvluv your new scarf...and I tried to go vote but I don't see the button for "like" anymore???? paw hugs, Savannah

Knatolee sa...

You look wonderful in your bandanna! Lucky you to get a surprise in the mail!

Unknown sa...

Vilken urläcker halsduk. Tazz&Kram

Memories of Eric and Flynn sa...

You look great in your bandana Kjelle.