måndag 21 januari 2013

Fick ett paket till från ...



Frasse´s förvirrade matte hade glömt att skicka med det fina kortet på Frasse när hon skickade Present-kortet på 100kr , som jag vann i tävlingen på deras blogg.
Jag antar att det är Gunilla som glömde att lägga ner kortet för om hon övertassat jobbet till Frasse så hade det aldrig blivit glömt ;-)


Tjusigt foto på en stilig Frasse !


Som bonus så fick jag/vi en kakbok också , 
den är ju perfekt nu när min matte och min husse försöker 
gå ner lite i vikt efter Julen *fniss*


Här är bildbeviset på att min matte BARA köpte godis och några nya Pigge-bollar till MIG för Present-kortet som jag vann :)


Som om denna vinst och bonus-vinst från 
Frasse och Gunilla inte vore nog , 
så damp detta ner i brevlådan häromdagen :)
Ett Present-kort på 150kr från Royal Canin som min matte vunnit 
genom att svara rätt på alla frågorna i Kattens Dag Quizet
och lämnat ett bra tips på hur man kan aktivera sin katt.



Vad för aktiverings-tips min matte föreslog ??
Det har hon glömt !!
*tassen för pannan*




Trevlig måndag önskar jag er alla som tassar in här :)

26 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

GRATTIS igen till vinterna!
Nu blir det säker meda gottis för både dig, matte å husse.
Muffins är jättegott hälsar Smulan ;-)

=^.^=

Grattisbuffar

Luna sa...

Your friend Frasse is cute and I also love the recipe's book!
How nice to have good friends like that!
purrs and love
Luna

Kattson sa...

Sån tur att fina kortet på Frasse kom fram till slut. Tänk att man aldrig kan överlåta nåt åt tvåbeningar?

Mr Puddy sa...

Concats to You, Kjelle !

and thanks for this post...because now I know who is Frasse !!!
Some one made comment in my blog. I was talking about my diet, and she talked about Frasse ...and I think Who is Frasse ????? and Frasse was involved with my diet ! Now I know ...MOL

The Furries of Whisppy sa...

You sure got some cool stuff with your gift card! Yum yum!

AnneSofie sa...

Värstanes vad kapet du får!
Julafton jämt med posten.

Anonym sa...

Underbart **Grattis** & sååå söt du är ♡
/Jam & Kram

Libra sa...

Vad bra att du fick så mycket gottisar för presentkortet.
Gottisar och leksaker kan man aldrig få för mycket av.

meowmeowmans sa...

ConCATulations on winning that great stuff, Kjelle! :)

Aamor sa...

Grattis till vinsten!
Det var ju ett bra tips matte kom med men hon kanske ska komma på nått som aktiverar hjärnan, hihi!
Min matte är precis lika förvirrad så jag känner med dig och matte med din matte, hihi!
Inte fel att vinna lite matpengar!

Nosgos

Sparkle sa...

Wow, you are on a roll! More treats for you! (BTW, did you know that Google translates the Swedish word for treats as candy? That always makes me MOL a little! 'Cause candy is SUCH a human-type thing!)

Dui och Deco sa...

Vilken trevlig dag! Nosbuff

Cherry City Kitties sa...

You are one lucky kitty, Kjelle Bus!
Harry, Dexter and Tipp

Just Mags sa...

What a great picture of your friend. You got a lot of nice stuff...enjoy! That last statement is like our Mumsy...she forgets a LOT. Hugs and nose kisses

Mollie sa...

Translator off Charlie :) I guess you got another present in the post, and you is going to make me some Muffins :) BOL xx00xx

Mollie and Alfie

Goliat sa...

Grattis grattis Kjelle Bus,
du har verkligen tur okej då
din matte också:-).
Han är stilig vår vän Frasse och va gott med bakboken.
Min matte vann också 150 kr från Royal Canin. Hon vet inte vad hon ska köpa till mig, va ska din matte köpa?
Kramis jamis Goliat

CATachresis sa...

ConCats to you KB! Some pretty nice loot there!

Memories of Eric and Flynn sa...

Your friend Frasse looks very nice. You are doing very well with the gifts you are winning.

LP sa...

Kjelle, you are getting very spoiled lately with all your lovely treats! And, it's so fun to get things in the mail too! Enjoy your lovely treats , sweetie :)

the critters in the cottage xo

A Tonk's Tail sa...

Dood, you scored some great stuff there! And seriiously, we had to MOL at you covering your face with your paw!

Sweet Purrfections sa...

What a wonderful package. We eat Royal Canin food and our floof looks wonderful.

Texas, a Cat in... Austin sa...

MOL for the tip!
Concats! Looks like this was a good day/week!
Purrs

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Goliat : Min matte vet inte riktigt vad hon ska köpa till mig för dom 150kr RC.
Det lutar nog åt en KATTong blötmat , för jag har visst en faslig massa torrmat hemma :)

Unknown sa...

Wowzers! Look at all that swag yous gots!
Yous is one lucky (and handsome) Man cat!
Kisses
Nellie

Anonym sa...

awwww...if you know USA Football...that would now be called "Doing a Kapernick"...meaning the Quarter Back player for the American National Football League profesional team called the San Francisco 49'ers. always kisses his bicep if he throws a great pass...hard to translate...but you do a great "Kapernick"...MOL

Unknown sa...

Heja heja vilken fin bok.
Vi vante också en bok.
Kommer vad det lider.
Tazz&Kram