torsdag 5 maj 2011

Party Party / Vem blir besökare 3000 ???

Kolla in vilket party jag halkade in på
hos The Sherwood Bunch

KLICKA PÅ BILDEN





Gissar att jag kommer att sova länge
efter denna festen ;-)

Ser att min besöksräknare tickar på mot besökare nr 3000 !
Har flyttat upp min besöksräknare , så ni som tassar in här ser den nästan direkt till höger.
Ni kan väl skriva vilket nummer ert besök får i en kommentar.
Speciellt du som blir besökare 3000 :)
Tänker nämligen skicka ett litet paket till dig/er !

14 kommentarer:

We love LUNA sa...

hehehe funny boy, this picture that you are dreaming after the emotion of the party is WONDERFUL!Mommy there is so creative!
I think we could dance together some day, what do you think about?
purrs
Luna

NoOne sa...

Mjo,mjo...Riktigt JamParty mé tassarna i taket förstår ja *thihi*
ZzzZZzzz gåå gôtt /NosPûssar från oss!!!

lillies lya sa...

Voj voj! Cinco de Mayo - jamarns anåda, det är fester som heter duga det!! Parta coolt!!!

nosgos, buff, gottisar å sånt. Å några extra margaritas!

Maurice & Kajsa

Katten Lisa sa...

Kan du inte jama till nästa gång du partar, så hänger jag på?!

Dui och Deco sa...

Vilket party! Du kommer nog att vara ganska sliten! Vi är nummer 3000! Nosbuff

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Dui o Deco : Såå kul att ni blev besökare nr 3000 !!!
Maila er adress till mig så skickar jag ett litet paket till er :)
kjellebus@hotmail.se

Linda Andersson sa...

Nu står det 3000 när jag kikade in:) Men jag ser att det har stått det för flera besökare...

Anonym sa...

Mjau, katten så nära jag var, jag blev den 3002 besökaren!

Grattis Dui och Deco!

Mjau, vila upp dig nu Kjelle Bus, förstår att du är helt slut efter partandet, men så kul, kurr kurr.

Ha en fin och go kväll, NosPuss!

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

Mjau så du har varit på fest du, så jamarskul.
Då är du säkert trött efter allt festande.

Mjau vi kom inte till 3000 ser vi det blev dui och Deco
så kul för dom.

Tasskram till dig du fina söta katt

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

*FNISS* glömde ju säga, tack för tasshälsningen inne hos oss, och visst är det en jamarsbra video som Max och Måns och deras husse har gjort, håller vi med om.

Tass igen då


Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Anonym sa...

äh vi blev besökare 3008
*suck i tassarna*
/pip och murre

BeadedTail sa...

We hope you had a fun fiesta for Cinco de Mayo! Concatulations on your 3,000 visitors! We were number 3012.

Unknown sa...

haha Bara en katt kan sova så gott.Nå, kanske en hund också.
*ler*

Gattina sa...

I can only comment on your pictures and I think you had too much mousemilk at the party !