fredag 15 juli 2011

Idag rymde mina 2-benta till Wheels and Wings i Varberg ...

Jag trodde inte det var sant när klockan ringde 05:00 , jag hade ju precis gått och lagt mig !!!



Inte klokt att dom bara kunde med att begära att jag skulle gå upp  och äta frukost med dom !!!
Vad säger du matte ??
Fick du och husse bara sova i 3 timmar för att det var nån som sprang runt i hallen och jamade halva natten ??
Undrar vem det var ??!!
06:00 så körde matte och husse sin väg = BRA , för då kunde jag ju gå och lägga mig igen ;-)



När mer än halva dagen/eftermiddagen gått så kom mina 2-benta hem , lagom till det var dags för mig att dra till Kajsas födelsedagskalas.
Så vi möttes bara som hastigast i dörren.

Om det nu läggs in några foton på bilar här , så är det matte som kapat min blogg , bara så ni vet !!!






































18 kommentarer:

Skrutten och Skorpan sa...

Va? Har ni någon som springer om kring hemma hos er och stör folk på nätterna? Konstigt! Vem kan det vara? *fundilerar* Det får du ta och kolla upp Kjelle.
Tråkigt att vi inte träffas hos Kajsa ikväll. Men jag hörde precis hur det smällde i kattluckan så Skorpan är på väg.

Katnip Lounge sa...

Hee hee! silly you, keeping your Mom and Dad up half the night...good thing you had the day to sleep and catch up!

Mommy really likes the cars, they are cool!

Hanna sa...

Ååh najs.. nu har Engman och Turbo och deras husse suttit och dreglat över bilderna ;)

lillies lya sa...

Klart att lillie skulle se bilarna... suckjam! Hon gillar dem i alla fall. Sa att några var skönheter och att hon vill ha den vackra Buicken. Och nån mer... Fick skuffa iväg henne - hon kan gott läsa sina bloggar på SIN tid... människor...
nosgos å allt det bästaste
Maurice & Kajsa

Katten Lisa sa...

Vem i hela friden springer omkring hos er på nätterna? Och som dessutom härmar en katt? Så osportsligt att lägga ut såna villospår!
Min husse hade en sån där liknande bil för hundra år sen eller så. Den var turkos och vit och hette Cheva. Det var den matte för föll, säger hon. Inte för att jag fattar vad hon menar, men jag tror att hon skojar?

Max och Måns sa...

Men vad i JAM!!!
Kapad blogg... och så fyller de den med skräckbilder på brummisar.
Nu kanske vi inte vågar oss hit igen...

M&M

Fuzzy Tales sa...

We think it's funny that your mom and dad got YOU up--usually it's we cats getting our humans up very early, at least in this house. :-)

Wonderful photos of those gorgeous, gorgeous cars...We can see your humans had a great day!

The Florida Furkids sa...

We like to keep Mom up late on the nights before she works. We don't bother when we know she can sleep in the next day.

Pawsome cars!

The Florida Furkids and Angel Sniffie

BeadedTail sa...

We wake our mommy up early and then when she gets up, we go to sleep on the warm spot she left in the bed!

Those cars are really cool! Our daddy likes going to car shows to see ones like that too!

NoOne sa...

Jamarn's Kapad Tassblogg....*hmrf*
Fast...måste nog jama lite tyst att de är rätt coolt & snyggt kapad ;)

/Jam & Kram pårej snygging!!!

We love LUNA sa...

wow Kjelle, those vintage cars are awesome!Fantastic reportage in this post, amazing photography and details!
And for sure my favorite are your pictures, you are very handsome!
purrs and love
Luna

Nea theCat sa...

Så konstigt att någon jamar om nätterna i ert hus. Undrar oxå vem det kan vara.

Matte säger att det är jättefina brummisar.

Nosgos

ellie sa...

We kitties like to keep our two legs awake too by doing crazy play! Sometimes we have to stay downstairs if we make too much noise!
Love the silver birdie flying on top of the yellow vintage car :)

Gattina sa...

These old cars are something for human males, I prefer pictures of you in the bed !

Torsten sa...

Människo-apor kan vara bra krävande!

PS. Tack för ditt stöd!

Findus, Isak och Rasmus sa...

Busiga människor som rymmer sin väg, men var de tvungna att rymma så tidigt och förstöra din sovmorgon? Naturligtvis var det inte du som låg bakom jamerierna i hallen! Det hoppas vi att matte och husse också förstod. Kurr och burr.

LillaAquila sa...

fint fotat, fint att krypa in hos er och se hur världen tassar på <3

Frasse sa...

Visst var det ganska bra att dina människor for iväg till brummisutställningen, för då fick du ju en perfekt uppladdning inför Kajsas party. Katten vilket hålligång det var, det krävs sanna mina jam en utvilad katt för att orka med det - även om man som du har ungdomens källa att hämta kraft ur!
Matte har inget körkort och saknar djupare kunskap om brummisar, så hon går mest på utseendet. Och hon hälsar att hon tycker att brummisarna på bilderna är väldigt stiliga :-)
Fina slapparbilder, du blir alltid lika bra på bild, Kjelle!
Tassklappar