lördag 2 juli 2011

Tick-tack , Tick-tack

vem blir besökare nr 5000 på min blogg ??
Vi gör väl som vi brukar ??
Att ni som tassar in här lämnar  en kommentar där ni skriver
vilken siffra det står på min besöksräknare när ni kommer intassandes.
tex : 4990 , 4991 osv till 5000 :)

Den som blir besökare 5000 skickar jag och matte ett litet paket till.
Vad paketet innehåller  ??
Överraskning :)
Kan ju jama så mycket att om besökare nr 5000 skulle komma utanför Sveriges gränser , så kommer det INTE att vara något kattgodis i paketet !!!
Det vet vi ju hur det gick när jag och matte skickade paket till
Mr Puddy i Australien :(
Dom nedrans tull hundarna åt upp det !!!
Eller om det nu beslagstogs för att det var olagligt att skicka godis till Australien ??!!

Det är så spinnade att vänta på vem besökare nr 5000 blir  ??!!
Så jag vågar
inte mer än kika fram lite grann här under täcket !
För att inte tala om mina klor eller rättare sagt före detta klor , dom är helt nergnagda ;-)

14 kommentarer:

NoOne sa...

4980 små tassar nu /NosePûssar!!!

We love LUNA sa...

wow so many visitors, how cool!
Your blog is wonderful and I'm your fan!
purrs
Luna - WE LOVE LUNA

lillies lya sa...

Vi gillar inte heller tullhundarna i Australien. Varje gång vi skickar något dit så händer det något :-((

Är du fin och fluffig nu? Då får du inte gå ut på upptäcksfärd förrän du stått ute antar jag. (För du kan ju inte stå ute med smutsiga tassar och ickefluffad päls !
nosgos å gottisar, nosbuff å råttisar

lillies lya sa...

och vi var visst besökare nr 4982.

Indigo Blue sa...

Vår matte titta på Gränsvakterna Australien och de är mycket stränga där!! Inget ätbart alls fås ta med in över gränsen inte ens halsband gjorda av typ bönor av risken att de slängs bort när de är omoderna och fröna då gror.

Det får bli signerade profilfoton av dig som present! Eller hur?! =)

Mjau!! >^..^<

Daisy sa...

OH! 4,996. So close!

Dui och Deco sa...

4999 Det du, tur att det är någon annan en vi för vi vann ju sist! ta det lugnt i värmen! Nosbuff

Anonym sa...

Vi missade vi blev 5 001.

Ha en trevlig lördag.

Doris, Molly och Jourmatte

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Nämen , besökare nr 5000 har inte lämnat någon kattentar :(
Hur ska jag och matte göra nu då ??
Hm , jag tror vi får skriva ner namnen på dom som lämnat kommentarer fram till klockan 13:01(eftersom besökare 5001 lämnade en kattentar då) och så helt enkelt dra en vinnare bland er som kraffsat ner några rader istället :)

Basco sa...

5003 bidde jag! Kul idé faktiskt.

Ha en bra dag
Basco

Unknown sa...

nääääääääääää missade juh :-(
*snyft*
Fick besök då
Tazz o Kram iallafall

Bullen sa...

Hihi jag blev oxå 5001, men jag lyckades inte skriva nån kattentar på en gång. Gör ett försök igen....
Men du är bäst Kjelle Bus!
hälsn Bullen

LillaAquila sa...

blev 5005! det ser ut som du missde 5000! vi får väll vänta till 6000.... men Grattis! *nosbuff*

Katnip Lounge sa...

Rats! We are 5018. We had better start getting our Mommy up earlier!