söndag 11 mars 2012

The CATTY AWARD är nu utdelad

till alla oss katter som var med i  
The Real Housecats of the blogosphere
Jag tycker att det här priset är MYCKET snyggare än en Oscar-stayett !

Och jag är så stolt över att vara en av dom som fått mottaga det !

Jag vill tacka :
  • Katie och Glogirly som gjorde den fantastiska  The Real Housecats videon ! 
  • Min matte som hjälpte mig med att skicka in min ansökan till uttagningen av The Real Housecat´s
  • Austin , för att du är en riktig vän ! Som stod upp för mig , när dom andra katterna retade sig på att jag hade solglasögon på mig även inomhus.
  • Artemisia , för att du stöttade denna blyga katt som jag är , under inspelningen av videon.
  •  Sist men inte minst så vill jag tacka ALLA mina blogg-kompisar världen över som röstade fram mig och Ernie till vinnare i omröstningen av BÄSTA Housecat och BÄSTA Crew-medlem.
Jag kommer att annonsera här på bloggen , samt på min Facebooksida  tid och plats för  skrivning av tass-ografer
och fotografering tillsammans med mina fan´s ;-)

31 kommentarer:

Rebellen sa...

Åhh va härligt finis! STORT GRATTIS!!! Nosbuffar och Mjölkisar

Dui och Deco sa...

Grattis! Du är verkligen en värdig vinnare! Nosbuff

Hjulia huller om buller sa...

GRATTIS Kjelle Bus!
Klart att vi röstar för dig de två gånger vi får om dagen ;-)

=^.^=

Nosbuff och svanshonör!

Viola sa...

Hei Kjelle Bus! :)

Gratulerer med award! =)

Nå har jeg gitt deg en stemme(innlegget under her.) Håper du vinner kameraet! =)

Ha en kos dag med nuss på nesen din fra Pusa! ^^)

Seville at Nerissa's Life sa...

Congratulations! It is a beautiful award. And very well deserved.

Aamor sa...

Grattis och åter grattis! Vilket vackert pris!

Nosgos

Daisy sa...

Congratulations Kjelle, you are a real star!

Max och Måns sa...

Grattis Kjelle!!
Nosbuff

Katie Isabella sa...

CongaRats dear Kjelle! Well deserved.

Kissies and huggles. xoxoxox

The Furries of Whisppy sa...

Woo wee! Congratulations! You deserved it!

Mr Puddy sa...

Woo Hoo ! another award ! Concats to you, Kejelle my friend : )
xoxo

Unknown sa...

I think yous the bestest! Me loves being on the show with yous!
Kisses
Nellie

CATachresis sa...

Yeeehhhhhhh! Kjelle Bus is the winner (well at least for now ;)))) Love your shades, you cool cat you. And Austin says he thinks you’re almost as sexy as he is ;~) Thanks for the shout out too!!!!

And I think your segment was great (but don’t tell the tuxie boy!) xox

Kattfamiljen sa...

Verkligen fiiiiiint pris :-) Håller med mycket snyggare.
Luna hälsar att du är jättesnygg och gärna vill ha din tasso-graf ;-)
Kan tänka mig att du har många småtjejer som Luna efter dig nu när du syns i The real housecat.

Vi i Kasperian sa...

Ditt pris är inte bara mycket, mycket FINARE och VACKRARE än Oscar, det är ju dessutom unikt!!! Det finns MASSOR av Oscars, finns ju hur många som helst som har fått en sån!!!
Förresten lyckades jag rösta på dig igen, men idag nobbade dom mig att rösta två gånger! Men du tycks ligga bra till, för att fixa en kamera åt hussen!

Cory sa...

Hi there! Pleased to finally meet you. My brothers Figaro and Ginger said they love working with you on the Real Housecats series!

xoxo Cory

Gigi sa...

Hi Kjelle Bus! I have been trying to figure out if you are a ManCat or a LadyCat--but I think you must be a boy from some of the comments! Ha ha meow! Anyway, thanks for coming to visit me today. I am looking forward to the next episode o fReal Housecats!!! Spitty

meowmeowmans sa...

ConCatulations, Kjelle! You were fantastic!

Cat-from-Sydney sa...

Kjelle Bus,
Wooohooo!!!! CongCATS my friend. Soon, a Hollywood stint? purrr....meow!

We love LUNA sa...

ConcATUlations sweet Kjelle, this Oscar is very deserved.
By the way, I loved your glasses!
purrs
Luna

Memories of Eric and Flynn sa...

Congratulations on a great performance Kjelle. Your Catty Award is well deserved. That is one of the best acceptance speeches we have ever heard, and you didn't even get over emotional during it.

Hannah and Lucy sa...

Concats on your award Kjelle you deserved it.
Luv Hannah and Lucy xx xx

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

Mjau, Matte tycker att jag/Tarzan är bäst på korsord, *Fniss*
Chicko brukar oxå hjälpa till ibland
Det är vi katter så bra på, *Fniss*


Tass tass

Findus, Isak och Rasmus sa...

OJ!!! Vilket pris! Grattis! *imponerade* Bra tackjam du hade skrivit. Kurr och burr.

NoOne sa...

Jamarn's...Mjwaoooooooo/Grattistass från oss!

Mariodacat sa...

Congratulations pal. (Clapping wildly over acceptance speech) Well done speech pal and you are very deserving of the award.

GLOGIRLY sa...

WooHoo!!!!!
I would have never known such a handsome REAL mancat was so shy! hehe!
Thanks for the whole "amazing" comment!
xo Katie

Carina Sjölund sa...

GRATTIS från Izor och matte♥

Mary sa...

Vilken fin utmärkelse du fått!
Vi vill tacka så mycket för vinsten den blev mycket populär hos Fröken Tott och Adam och tavlan var jättefin:)
Finns lite bilder på bloggen från när vi öppnade paketet.

ellie sa...

Love your fancy award Kjelle! Very impressive. Well done to a clever kitty :)

Boo-Bah AKA Iris sa...

Congratulations!!Love the pictures!!