fredag 30 mars 2012

Som ni ju alla vet så är ju jag ..

en väldigt snäll katt som har MYCKET överseende med min hopplösa matte ! 
Nu sist var det ju det här med att komma hem från Rom utan några presenter till mig :(


Men eftersom min matte varit väldigt frikostig med både gos



 och godis i veckan



 samt berättat för mig att hon och jag ska bo på hotell i Malmö , när vår klubb har kattutställning den 14/4-15/4.
KLICKA PÅ BILDEN , för mer info. om utställningen.


Så har jag bestämt mig för att förlåta henne för det MISStaget , 
som hon lovat ALDRIG ska upprepas !
Dessutom är jag så storstilad att jag även kommer låta henne visa några fler bilder ifrån Rom imorgon.

Trevlig fredagkväll önskar jag alla som tassar in här :)



22 kommentarer:

Mariodacat sa...

Will love to see your mom's pictures from Rome. My oomans traveled to Rome about 3 years ago and loved it. They saw so much there - very interesting city.

Aamor sa...

Det var snällt av dig att förlåta matte men bra att det blev lite kompensation med annat ändå.
Vad kul att ni ska bo på hotell, ta roomservice ofta då ;)

Nosgos

lillies lya sa...

Ujujuj, du ÄR VÄRDENS snällaste katt. Och snyggast!
nosgos å gottisar
Maurice & Kajsa

Dui och Deco sa...

Du är verkligen generös! Supersnygg också! Ta tass om er i helgen! Nosbuff

Max och Måns sa...

2beningarna gör ytterst sällan som vi vill. Så att vi förlåter dem är nästan ett måste. ;-)
Hoppas det går bra på utställningen.
Nosbuff

Mary sa...

Vad fint av dig att förlåta din matte!
Vad lyxigt att hon bokat in er på hotell. Nu börjar du bli stjärna på riktigt;)
Ska bli kul att se bilderna från Rom speciellt nu när ni är sams igen:)

Seville at Nerissa's Life sa...

I'm so glad you and your mom were able to 'work things out'. She's never gonna repeat this mistake, right? That's good. And she loves you. That's the best!

The Furries of Whisppy sa...

You're so nice to forgive your Mom. Although we think there was some "bribery" involved? :) Have a great weekend!

Hanna- mamma till Alexander sa...

Ååååh dit skulle jag vilja! Avis!

Unknown sa...

Rombilder ser Matte fram mot och Ligan tycker du gör rätt som förlåter henne.
Tazz&Kram

Panter sa...

Tycker att du är väldigt överseende med din matte.
Men du är ju en gentleman.
I dag fick jag minsann ta tag i med hårdtassingarna och tog beslutsamt över husmors lakritsglass! Hon är lite väl slapphänt med Astrid - hon är förlåten det mesta medan jag fick mig en redig utskällning för att jag "råkade" ta med mig en skogsmus in idag.
Astrid släpar in allt möjligt och inmundigar det i vardagsrummet varenda dag men jag fick minsann dörren rakt i fejan bara jag tänkte tanken på att visa upp hur redigt jag håller bort gnagare våra domäner.
Ha en väldigt trevlig helg!

Katten Lisa sa...

Så dumt det är att min matte ska jobba den där Malmö-helgen. Men tänk att du ska bo på hotell! Har hört att man får jamargoda frukostar där. Säkert blir det både muspaté, leverkorv, grädde och annat smarrigt!

Viola sa...

Det var bra Kjelle Bus, sånn skal det være! :) Og så spennende det blir da, bo på hotell og greier! =) Lykke til når dere skal dit, en stund enn¨da.. ;)

Gleder meg til flere Roamabilder også jeg.. og du er så GOD på det første bildet her, at jeg får lyst å gi deg en ordentlig kosenuss på nesen! :) Viola.

Pusa sender sine nuss også, med ønske om en supergod helg! ^^)

Frasse sa...

Mjau, är man en så hjärtesnäll katt som du så har man lätt att förlåta <3
Tänk, att du ska bo på hotell - jag ska själv snart checka in på Hotell Mormor, men det hotellet är ju ganska hemtamt för mig, självklart blir det annorlunda på ett riktigt hotell :-)
Och du, då kan ju min matte kanske få träffa dig! *klappar tassarna* Ska bli spinnande att se om vi kan få ihop en träff :-)
Tassklappar

Vi i Kasperian sa...

Rasande smart att förlåta! En sån generositet kan matten aldrig glömma, vilket betyder att misstaget aldrig görs om.
När hon till råga på det får lägga in fler Rombilder också - wow, du kunde hålla kurser i "fostran av mattar"! Åh, så hon kommer att fjäska för dig hädanefter... ;)
(Kanske du skulle föreslå en SVIT på hotellet? T.ex.)

BeadedTail sa...

We're glad your mom is making up for her obvious mistake of not bringing you back anything from Rome! We hope you'll have a great time!

Katie Isabella sa...

YOu are so sweet to forgive your mommy...and furry handsome too I might add. xox

We love LUNA sa...

I know you are...sweet, intelligent, charming, handsome, gentle, playful, clever, adorable, fluffy, talented, easygoing...
A PRINCE!

=^.^=
Luna

NoOne sa...

Jamarn's tasshärligt...
/Jam & Kram

CATachresis sa...

Kjelle, you are soooo forgiving!!! xox

Findus, Isak och Rasmus sa...

Så spännande att bo på hotell. Jamar som Gustav, hotellfrukostar ska visst vara något alldeles extra. Undrar om room service kan erbjuda pinfärska fjäderkotletter eller muslingar? Kurr och burr.

A Tonl sa...

Mowzers, Kjelle! You sure are nice to your human to forgive like that!