torsdag 9 augusti 2012

Förra fredagen fick jag paket (igen)

från Kattfamiljen Shop och så här glad blev jag då :)


Men vad falls ??
Är det fripassagerare i MITT paket ??!!



Jag ska minsann se till så att ni försvinner från mitt paket och hamnar under soffan istället !!



En kul ny fjädervippa låg också  i paketet



och två snygga matskålar 



Här får en av mössen smaka på min STORA tass och typ 5 sekunder efter min matte tagit fotot så var den under soffan :)


Trevlig torsdag önskar jag alla som tassar in här


22 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Hoppas att du får fram muslingarna innan matte kommer med SNABELDRAKEN!!!
Den uslingen ÄTER musebusar :(

=^.^=

Torsdagsbuffar

dArtagnan Rumblepurr/Diego Hamlet Moonfur sa...

Ooooo that is a wonderful package!!

The Furries of Whisppy sa...

Mr Mousie never stood a chance!

Hanna- mamma till Alexander sa...

Men hallå!! Så många paket som du får, får jag inte ens på 5 år!! :P
Massa roligheter ju för dig! :)

Aamor sa...

Det var ett stort paket! Bra att du såg till att mössen hamnade där de skulle för de kan ju inte bara sitta där i lådan och se dumma ut, hihi!
Jag har också fått paket idag men mitt var mycket mindre!

Nosgos

meowmeowmans sa...

What a wonderful package that is, Kjelle!

Katten Gustav sa...

Vilken massa fina grejer! Men du...är inte matskålarna i minsta laget? *bekymrad*

Sparkle sa...

That mouse deserved to be whapped under the couch! And the same for the rest of the stowaways.

Aamor sa...

Hälsa din matte att där finns en kattsida också på www.hundskylt.se

Nosgos

Vi i Kasperian sa...

Fina matskålar, ser ut som min mattes pennmugg. :) Fast den är högre, förstås.
Tror att jag också gärna vill ha en rödprickig matskål. Nä TVÅ, och i båda ska det vara kattmat BARA till mig! (För eran mat är godare än min!!!!)

CATachresis sa...

Poor Mr Mouse. He should have stayed in the box!! lolol

Unknown sa...

Oh! Yous is one lucky Cat!
Kisses
Nellie

Libra sa...

Paket igen!!! Vilken lyckokatt du är Kjelle!
Det var länge sedan vi fick något paket.
Ska jama matte att hon måste bli lite mer som din matte.
Annars sätter vi ner tassarna ordentligt här!
Bra att du tog hand om muslingarna på direkten!
SvansKram

Anonym sa...

Ooooo,va mycket fint Kjelle Bus/NoooooooooosPussssssss från mig ♥.......

Fr. Tom Fish sa...

Eeek! The place is crawling with mousies! (lucky you!)

Tom

Hannah and Lucy sa...

We can see the postman comes to your door quite often Kjelle.
Luv Hannah and Lucy xx xx

Kattson sa...

Tänk att du fått ett paket - igen! Kul grejer var det också. Bra att du förpassar mususlingarna under soffan.

Unknown sa...

Paket är ju såååååå kul. Tazz&Kram

Kattfamiljen sa...

Hahaha ja du såg ut som du skall börja skratta massor när du fått ditt paket :-)
Sötis <3

LP sa...

What a great package to get in the mail Kjelle! We think those little polka dots bowls are very sweet! Make sure you get those mousies to do as they are told! :p

the critters in the cottage xo

Memories of Eric and Flynn sa...

That is a great package with cute mousies in it.

A Tonk's Tail sa...

oh my CAT good thing you're there to hold down the MOUSE population! COOL gifts in that box!