fredag 17 februari 2012

Goliat gästbloggar :)

Idag är det INTE jag som skriver eller är på något av fotona.
Det är min kompis Goliat som skriver och är på ALLA bilderna !
Goliat och hans 2-benta skickade ett tack-mail med en massa bilder på Goliat när han titta på kortet som jag och min matte och min husse skickade till honom och hans 2-benta till Alla Hjärtans Dag :)


Det kom ett alla hjärtans kort från Kjelle Bus och hans tvåbenta , jag känner igen doften. Eller luktar det nospussar?


  Matte vill att jag ska posera som katten på kortet. Nej , matte nu blundar jag...


 Posering igen!


 Blir det bra så här?


  Eller blir det bra så här?



 Nu blev jag visst smutsig...



 Ser du inte att jag tvättar mig matte ??



Tack gulliga Kjelle Bus, din matte och husse för kortet. JAG HJÄRTA DIG OCKSÅ MIN VÄN!!! Kramis jamis Goliat.


  Matte jag har ju tackat, ville inte vara med längre !!



  Ja ha då får jag väl gå då ! Kramis jamis man kan inte kramas för mycket denna dag Goliat.
Min kära livsvän Valentin tyckte jag var lik katten på kortet och matte och husse tackar så mycket också.



Visst syns det att Goliat ser piggare ut ?!
Kul att han blivit bättre tycker jag :)
Kramis tillbaks till dig Goliat 

17 kommentarer:

Indigo Blue sa...

Finaste Goliat! Så roligt att se dig! Har funderat massor på hur du har det! Nospussar från Indy, Atos, Julian och Madicken

Nea theCat sa...

Vad ni är lika du och Goliat.

Tror säkert Goliat kände nospussarna du skickade med. :)

Nosgos

Rebellen sa...

Åhh vilken sötnos han är också! Såå himla skönt att han piggnat till! Det gillas massa mycket! Nosbuffar

Seville at Nerissa's Life sa...

That Goliath is a beautiful boy, huh? No wonder there were Valentines being sent back and forth.

Dui och Deco sa...

Vilka fina bilder! Goliath ser piggare ut,det tycker vi också. Kan ni inte berätta lite mer för vi tänker en hel del på Goliath.Nosbuff

Aamor sa...

Det var fina bilder på Goliat och så glad han verkade bli för kortet.

Nosgos

Fuzzy Tales sa...

It's nice to see Goliath, he's gorgeous. Not quite as gorgeous as you, of course. ;-)

CATachresis sa...

Goliath definitely has perked up with your card Kjelle!! That was very kind of you :)

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

mjau,, det är samma hos oss, att den andra videon går igång 2 ggr:(
Ska kolla upp det där.
tass tass

Memories of Eric and Flynn sa...

Goliath is very handsome and looks a lot like you. Of course you are the more handsome though.

Katie Isabella sa...

Oh GOLIATH! You are absolutely stunningly handsome! <3

The Florida Furkids sa...

OMC Mom is in love with Goliath!!!

The Florida Furkids

Kattson sa...

Visst ser han pigg ut, men kanske lite mager fortfarande? Jättefina bilder.

NoOne sa...

Härliga tassar /Noooooooooospusssssss

Goliat sa...

Goliat tackar alla gulliga kattvänner för
alla fina kommentarerna, värme och omtanke.

Några undrade hur det gick för mig, då kan jag
berätta, ibland går toa besöken bra och ibland inte,
En viss defekt får jag nog leva med efter operationen tyvärr!

Lactulosen finns fortfarande med i mitt liv. Tror den
kommer att vara med mig från och till i resten av mitt liv.

Annars är jag en trött men super go kille säger mina 2-bent.
Inte alls så aktiv som du Kjelle Bus. Blir helt häpen över att du är så busig.
Tack för att jag fick gästblogga idag kramis jamis vännen.

Goliath thank all the cute cat lovers
all the nice comments, warmth and caring.

Some wondered what happened to me, then I can
tell, sometimes toilet visits, good and sometimes not;
Some may be defective, I'll live with after the surgery, unfortunately!

Lactulosen are still part of my life. believe it
will be with me and from the rest of my life.

Otherwise I am a tired but super-go guy says my 2-legged.
Not nearly as active as you Kjelle Bus. Becomes totally amazed that you are so mischievous.
Thanks for letting me guest blog today kramis Jamis friend.

Viola sa...

Først var jeg sikker på at det var deg Kjelle Bus!! Så like dere er.. men etter mer granskning, så ser jeg jo at det ikke er deg.. men så like dere er! Goliat er en flott katt også, og du vet jo Kjelle Bus at jeg og vi synes du er sååå fin!! :) ^^)

BeadedTail sa...

Goliath is very handsome and did a great job posing with that card that looks like him too!