fredag 10 februari 2012

Idag har min väldresserade "mamma" ....

 varit i affären och hämtat paketet med grejerna som jag fick henne att beställa från Heidi på Kattfamiljen Shop :)

Sniff , sniff  det luktar JÄTTE gott !



Åh en ny muse buse :)



Nu ska vi kolla om det går lika bra att
bita denna i svansen som den gamla ??!!
 Japp , det var den !!



 Titta vilket fint hjärta fyllt med kattmynta 
och nedskrivna instruktioner hur det ska användas :)



Nu ska vi se om jag får rätt på vad man ska göra med hjärtat ?
Först ska jag slicka på den :)




Sen ska jag bita i den :)


och till sist så ska jag kanin sparka på den :)


Men man kan faktiskt göra fler saker med hjärtat 
än vad som står på det.
Man kan till exempel kasta upp det i luften :)


och så kan man krama det :)




och sen så kan man hålla det riktigt nära 
sin nos och ta ett par djupa andetag ....



vem ? jag ? hög som ett höghus ? ;-)



Här är alla grejerna som min väldresserade "mamma" 
beställde till mig :)
Visst är underlägget till mina matskålar gulligt ?!
Kammen har min uppfödare rekommenderat som den bästaste kammen av alla som finns. Det återstår att se om det stämmer efter mitt bad som jag ska ta ikväll :)





Trevlig fredag kväll önskar jag alla som tassar in här :)

35 kommentarer:

Rebellen sa...

Åhh va härligt med nya saker! Jamarsglad för din skull! Nosgos

Pelle sa...

Trevligt bad KjelleBus! Håller inte på med sånt.Pälsvård per tass och tunga är min sort. Matte och husse borstar mig lite då och då, eller nästan varje dag då. Skönt!

Hannah and Lucy sa...

What a great package of goodies Kjelle. You have a great kicking action!
Luv Hannah and Lucy xx xx

NoOne sa...

Ooo,jamarmysigt att på grejjer & ♥ är såå sött,precis som du Kjelle Busis/Jam Kram & Nospussar från oss!

Linnsen sa...

Vilket trevligt paket! Det där hjärtat kunde man verkligen göra mycket med! ;)

Nosbuff

Kattson sa...

Verkar vara prima varor som matte beställt. Bra att du hitta fler användningsområden för grejerna än de som står på bruksanvisningen.

Aamor sa...

Vilka härliga nya saker du fått, det där hjärtat verkade hur kul som helst!
Bra med vädresserade "mammor"!
Hoppas du slipper konkurera med en massa råttor/möss om matskålen *Fniss*

Trevlig helg!

Nosgos

Dui och Deco sa...

Vilke pli du har på matte, vi ska nog be vår matte tassa in till Heidi, Den där musen såg väldigt skoj ut!Trevlig kväll på er också! Nosbuff

Indigo Blue sa...

Vad härligt du fått det! Bra matte där som beställer så roliga saker! Du har bra hand med henne!! Frossa riktigt i kväll nu!

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Vilken rolig rådis! Och hjärtat med! Snälla Kjelle Bus, var ska matte gå in för att KÖPA åt oss? He he he...eller så tar vi mattes krditkort och handlar själva. Vi kan!/Fjutten

CATachresis sa...

Kjelle Bus you are a nip addict for sure! And I think I had a boyfriend once who did all those things to my heart *sigh* lol have a lovely weekend xox

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Hihihi...VI såg nu länken där uppe, om hemsidan med kul saker. Matte har inte sett den, så nu plockar vi fram dosan och kortet och beställer!

Memories of Eric and Flynn sa...

You will have lots of fun with that heart. Sniffing and bunny kicking is the best.

Kat and the Furrsonality gang sa...

What adorable presents you got!! <3

Hjulia huller om buller sa...

Kuliga saker din matte beställde från Heidi! Rådisen och hjärtat var säkert kuligt, men ta det lugnt med mynta i helgen ;-)

=^.^=

Nosbuff

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Japp det är sååå kul med nya saker i alla fall en stund ;-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Hade ett trevligt bad med min matte faktiskt , det enda som jag kan klaga på är att det tog en faslig tid för min matte att skölja ur sitt hår så jag började minsann att frysa !
Ja , jag vet att min matte är lite tokig som passade på att tvätta sitt hår samtidigt som jag ;-)
Matte påstår att det kallas att man rationaliserar och det betyder tydligen att man sparar tid ??
Inte min tid i alla fall :(

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Yes it was a great package !!
I have practiced a lot on Bunny Kick´s so no you can call me a Bunny kicks master ;-)
xoxo

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Ja det var jamarns myysigt att få grejerna precis lagom till helgen :)
Tassklappar o nospussar tillbax !

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Mmm , det var ett trevligt paket :)
Japp det där hjärtat kunde man göra många fler skaer med än vad som stod på det ;-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Japp det var prima varor som min matte beställt :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Japp det är kanon med en väldresserad matte som beställer det man säger till henne :)
Tror inte jag behöver konkurera med mössen på mitt nya underlägg , är nog större risk att dom som tassar uppe på vinden gör det ;-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Japp jag har super pli på min matte ;-)
Låter som en braig idé att skicka in er matte till Kattfamiljen shop och beställa lite grejer !

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Japp jag har lyckats rätt bra med min uppfostran av min matte :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Men hallå missade ni länken till Kattfamiljen Shop helt eller :)
Bra idé att ta er mattes kreditkort och beställa saker , det brukar jag oxå göra ;-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Who ? Me ? A nip addict ??
No no not me :)
Wish you and your mom a great weekend too !
xoxo

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Bra att ni hittade länken nu :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Yes I will have a lot of fun with that nip filled heart :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Yes my mom is well trained when it come to bye me stuff :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Ja , det var kuliga saker som min matte beställde från Heidi !
Tänk det säger min matte med att jag ska ta det lugnt med kattmyntan nu när jag ska iväg imorgon :)

Hanna sa...

Hihi Kjellebus är verkligen ett passande namn till dig ;) Så kul att få nåt annat än räkningar på posten ;)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Dom flesta brukar säga det ja att mitt namn är passande ;-)
Jamarns kul var det att få paket istället för räkningar med posten :)

We love LUNA sa...

oh boy...you really know how to training your mammy.These stuffs are great, how lucky you are!
purrs
Luna

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Yes I have trained my mommy well , Luna :)
xoxo

Viola sa...

Kaninsparke den??? Hahaha, jeg sitter og ler her så stolen rister!! (Sant!!)
Men du så fint et hjerte, og jeg tror du liker den veldig godt!! =)
Fint.. nå kom jeg i håg at jeg skal blogge om en god kam JEG også kjøpte til Pusa! Spent på å høre om den du har er tilfredsstillende også..!

Klem fra Viola og tusen takk for dine kommentarer i sorgen! :)
*my hearts to you*

Pusa sier: Psst! Jeg også elsker når min matmor kommer hjem med pakker! ^^) Du får så mye fint!