onsdag 1 februari 2012

Wordless Wednesday / Ordlös onsdag

38 kommentarer:

Kat and the Furrsonality gang sa...

This made the human chuckle - what an awesome shot!

Findus, Isak och Rasmus sa...

En bild säger mer än tusen mjau... Kurr och burr.

Hjulia huller om buller sa...

En fin bild på dig under lek och bus! Matte är jätteduktig med blixtmojängen!

=^.^=

Nosbuff

Anonym sa...

Min matte undrar var hon kan köpa så en häftig sele som du har. Jag är en liten birmatjej på lite drygt ett havt år. Du är så vacker. Mjau från mej. Sigrid.

NoOne sa...

Underbart "tasstrix" Kjelle Busis/Nospuss från oss!

Anonym sa...

Vilken tjusig "Catwalk", Kjelle Bus! Och kolla svansföringen!
Finns bara ett enda mjau för denna uppvisning! Och det är ...
"MJWOOOW!!!"

Harry sa...

Wow, vilket action! Hejja dig!

Whisppy sa...

WATCH me trample all over Mommy's bed! ROARRR!!!

CATachresis sa...

Oooh! Kjelle, you rock!!!!

Max och Måns sa...

De klorna säger väl allt?! ;-)

Nea theCat sa...

Fniss :) Du är ljuvlig Kjelle!

Nosgos

Dui och Deco sa...

Och där fick den vippan vad det tål! Nosbuff

Vi i Kasperian sa...

Kommer att tänka på "håll takten spelemän, för här dansar jaaaag..."
:)

Kattson sa...

Med en sån bild behövs inga ord.

Gunilla och Frasse sa...

Härlig bild med skönt klös, Kjelle!
Kramar och tassklappar
PS Vi viskar fram kommentaren för att inte störa din ordlösa dag :-)

Hanna sa...

Haha Kjelle in action ;)

meowmeowmans sa...

Great action shot, Kjelle. How fun!

Memories of Eric and Flynn sa...

You look like you are dancing Kjelle. Great moves and stretched out toes.

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Min camosele som jag har när jag är ute har min matte köpt på http://kattfamiljenshop.se/
Den heter Puppia Combat Ritefit Harness och jag har storlek S.
Sådana här selar finns oxå hos http://www.pupstore.se/se/
Dom har förutom Combat modellen oxå en sort som heter Puppia Superior Harness som nog kan passa en söt liten Birmatjej bra också :)
Sen har dom en massa andra sööta o tuffa selar , men min matte säger att det är viktigt att man kan ställa in storleken i halsen också och inte bara runt magen. Jag har en turkos blingbling sele som jag inte använder längre för den var inte speciellt rymningssäker tyvärr :(
På Pupstore så finns det mått-tabeller som man kan titta , så det är "bara" att mäta så ser man vilken storlek som passar.
Hoppas ni blev hjälpta av mitt o mattes svar.

Oui Oui sa...

Are you dancing or scratching? Maybe it doesn't matter - they are both such fun!

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Japp , visst är jag bra på att dansa ;-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Tackar för KATTplimangen på min "catwalk" :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Japp ibland har man ju överskottsenergi :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Glad it made your human chuckle :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Visst gör det :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Ja ibland så lyckas min matte fånga mig mitt i buset :)
Du skulle bara veta hur många foton hon får slänga ;-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

It´s fun to trample all over the bed :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Thank´s Austin !

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Japp visst gör dom ;-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Tack ! *röd om nosen*

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Precis !

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Tackar för kattplimangen :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Så snillt att ni viskar på min ordlösa onsdag ;-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Alltid redo för lite action ;-)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Thank´s :)
Yes it´s fun to "dance" in mom and dads bed :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Thank´s for liking my dancemoves :)

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

I´m dancing ;-)

Hannah and Lucy sa...

What lovely toesies you have Kjelle - mum would like to give them a kiss.
Luv Hannah and Lucy xx xx