söndag 20 november 2011

Kommentarerna räknade och vinnaren av paketet utsedd

Jamarns så många kommentarer jag fick på mitt förra inlägg !
Om jag räknat rätt så blev det hela  230 kr som min matte ska sätta in till Kattfotens Katthem i Halmstad :)
Min matte säger att det blir 235 kr för vi ska inte vara knussliga , utan räkna med kommentaren som kom 22:25 från 
The Island Cats också.
Idéen om att min matte skulle betala 5 kr per kommentar , snodde 
vi från Max The Quilt Cat och Bugsy och Knuckle
dom bor med sin "mamma" i soliga Florida.
Dom ordnade ett kommentathon på Halloween där deras matte betalade 50 cent per/kommentar och deras mål var att få 120 kommentarer så att dom fick ihop tillräckligt med pengar för att sponsra en katt på deras lokala katthem.
Vilket dom lyckades med så nu sponsrar dom 
en katt som heter Robert :)



Vem som vinner paketet ??
Jag vet inte riktigt vilken lapp jag ska välja ?!


Här är ju så många lappar  i skålen !!


Ska jag skynda mig , säger ni ??
Jag är faktiskt ganska trött vid den här tiden på dygnet ;-)
 Är ni nyfikna ??


OK , jag väljer denna lappen :)


Nu får ni tjata på min matte så att hon 
skyndar sig att veckla upp lappen !!


Nu ska vi se vad det står ??
 Nä hä det fick vi visst inte alls det se :(




Att man ska behöva ta tass om allting själv !!
 Ta da :)

GRATTIS Goliat !
Du får be din matte och husse att maila er adress till mig så att jag kan skicka paketet till er :)
kjellebus@hotmail.se


Goliat är en Creme maskad Birma precis som jag , 
han har ingen egen blogg (ännu:).
Men om ni vill läsa om honom så har 
Frasse och Gunilla skrivit om honom på sin blogg.
Stackars Goliat har varit jättesjuk :(
Hoppas du är bättre nu Goliat !
KLICKA HÄR !!! för att läsa om Goliat
och sedan HÄR !!! för att läsa lite mer :)

Även min bloggkompis Wikki har skrivit om Goliat
KLICKA HÄR !!




17 kommentarer:

Annie Bear sa...

It's so lovely of you to make this donation and wow, so many comments!!

The Florida Furkids sa...

We're so glad you got so many comments. We don't know Goliath but we're sending purrs and prayers to him. He sure is a handsome Birman ManCat.

The Florida Furkids and Angel Sniffie

Bullen sa...

Va kul att det blev så många kattentarer, en väldans fin idé det där.
Och kul att Goliat vann. Hoppas han blir glad och frisk nu.
Mjauu!

NoOne sa...

Jamarn's så bra du är på tassen,Kjelle Busis...
Grattisjam till Goliat/Nospuss

Fuzzy Tales sa...

That's a wonderful donation, and congratulations to Goliath! We hope he's better now too, will send him purrs.

Anonym sa...

Jippi Jippi jam jam jamarens,
Va glad jag blev idag när matte sa att jag skulle få ett paket...

Goliat spinner och tackar för sin vinst och för alla gratulationer.

Här ska firas med Katt-malt fniss...

Matte och husse firar och är glada för varje dag jag gör korvar... Fast det är inte riktigt ok ännu, men ut kommer de!

Kramis jamis och tack så mycket, hälsar Goliat och hans fyrbenta

Memories of Eric and Flynn sa...

That is a wonderful donation to make.
Congratulations to Goliath. We hope he is feeling better now.

Findus, Isak och Rasmus sa...

Grattis till ket-vinnaren! Jättebra idé med att skänka pengar till katthemmet. De blir alldeles säkert jätteglada. Kurr och burr.

Linnsen sa...

Det är alldeles gräsligt vad stilig du är på bilderna Kjelle!! ♥ *kurrrrrrrrrrrrrrrr*

Dui och Deco sa...

Grattis katthemmet och till Goliath. KjelleBus , du är en fankattisk kille.Nosbuff

CATachresis sa...

You picked so awfully well, Kjelle :) That is a very generous donation indeed. WD to Goliath!

Kattson sa...

Vad roligt att Goliat vann. Han behöver säkert lite uppmuntran. Hoppas han är alldeles frisk nu,

Whisppy sa...

Yeay! That's a lot of comments (sorry we missed that post as our Mom has been awfully busy the last 2 weeks). Congratulations to Goliath and we hope he's feeling better.

Klosterkatterna sa...

Grattis Goliat till vinsten!
En sådan jamarbra idé med 5 kr/kommentar! Klok matte du har.
Vi hoppas också att Goliat blir bättre och bättre och vi hoppas också att han kommer att skaffa sig en egen blogg så småningom.

Tass från Imma, abbemissa

Boo-Bah AKA Iris sa...

That's a lot of comments. It's a wonderful thing your doing.

We don't know Goliath but we sure hope he is doing better.

BeadedTail sa...

That's a wonderful donation! We don't know your friend Goliath but we hope he's doing better now! Purrs to him!

Gunilla och Frasse sa...

Så jamarbra att det blev just Goliat som vann, han är verkligen värd ett riktigt fint pris, så mycket som han har tassat igenom den senaste tiden. Vi har ett inlägg om honom på gång, för det är nog många som vill veta hur han har det. Tyvärr har matte varit lite krasslig och stressad så därför har vi inte hunnit ta in det än, men det kommer!
Kramar och tassklappar