måndag 14 november 2011

Mitt paket med den ....

fina transportväskan som jag vann från Kattfamiljen Shop
hade min matte med sig hem idag  :)
Heidi och hennes katter Luna , Eddie , Hugo och Theodore 
har en blogg också som heter Kattfamiljen

 
Trodde först att det här måste vara fel , för 
paketet var ju väldigt platt ??



Var naturligtvis tvungen att hjälpa min matte med att 
öppna paketet , för inte är hon snabb på att öppna paket inte !!


På väskan låg det en söt lapp från Heidi som driver
Kattfamiljen Shop :)


Här provsitter jag den fina väskan efter att min 
matte lyckats att fälla upp den.


Ska du inte prova att stänga locket också , matte ??



Som ni ser så får jag som är en Helig Birma på 4,5 kilo , 
gott och väl plats i väskan.


Väskan heter Transportbag De Luxe 
och kan köpas HÄR !!!




Ska vi åka till ditt jobb nu , matte ??


Trevlig måndag kväll allihopa som tassar in här !


22 kommentarer:

CATachresis sa...

You certainly look like you're at home, Kjelle. Let's hope you don't need to go to the V E T in it anytime soon!

Hjulia huller om buller sa...

Fin väska till en tjusig/busig katt *fniss*

=^.^=

Nosgos

Skrutten och Skorpan sa...

En fin väska till en fin katt :)

Katten Lisa sa...

Jahajam, så nu väntar jag bara på att få se dig på mattes jobb också!

lillies lya sa...

Vad stilig du är i din fina väska! Och nu har ju matte inget svepskäl för att inte ta med dig till jobbet! Bra va! Vi fundilerar fortfarande på hur väskan fick rum i paketet...
nosgos å beundrargottisar
Maurice & Kajsa

Dui och Deco sa...

Grattis till vinsten! Den passade dig perfekt tyckr vi. Nosbuff

Fuzzy Tales sa...

Congratulations, that's a great bag! But we too hope you won't have to go to the v-e-t any time soon!

Findus, Isak och Rasmus sa...

Paket ska öppnas geschwind, tänk att inte våra tvåbeningar förstår det! Jättesnygg väska, det där. Den blev ju bara ännu finare med en Kjelle Bus inuti. Då ska du upp och jobba imorgon, då? Kurr och burr.

Ninnibus sa...

Wow..sicken snygg väska! Den var inte stor men om man bara ska till vetten en sväng så räcker den ju. Annars är det bantning eller ett varv med rakapparaten som gäller..hihi!
Grattis till den fina vinsten!
Oliver-bus

Max och Måns sa...

Passar ju som hand... tassen!!
Nosbuff

Mayas familj sa...

vilken snygg väska!

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Vilken fin väska! Vi har sådana där hårda väskor, ska önska mig en mjukis i julklapp!
Ha det bäst!
Fjutten

The Florida Furkids sa...

Happy Monday to one of our favorite Sacred Birmans!!!

The Florida Furkids and Angel Sniffie

Memories of Eric and Flynn sa...

That is a very nice bag. Congratulations on winning it.

Mr Puddy sa...

Concats to you, Kjelle !!
The carrier looks so smart !!
But Now I still not feel ok. with carrier, I think you know well why : ) Enjoy your suit : )

BeadedTail sa...

That's a pawesome looking bag Kjell! It matches your furs purrfectly!

Kattfamiljen sa...

Var lite orolig att väskan skulle vara för liten (det är den lilla modellen) men bara för ni birmor liknar ragdolls utseendemässigt betyder de ju inte att ni är lika stora ;-) Du passar ju fin fint i väskan :-)
På väg till jobbet med matte nu?

Ellen Whyte sa...

Hey that's one neat bag! But then everything looks good on you, darling :-)

NoOne sa...

Jamarn'sd såå snygg/Nospuss ♥...

Panter sa...

Snygg väska!
Astrid provade husses matväska medan han var hemma på lunch idag och det uppskattades inte.
Det visste jag redan men det är ju ingen idé att säga till Astrid...

Maria sa...

Hejsan! Länge sedan jag var här o kollade hur ni har det. Tur att de blev idag så hinner jag rösta i alla fall 3 ggr. Möss ja de e ett elände här i torpet, vår katt Jocke tycker att man skall ta in dom, vet inte om det är av omsorg för att Kajsa o jag skall få mat eller för att visa att han e duktig. Grattis till vinsten en väldigt bra o praktisk väsk för en liten katt.
Ha de gott/kramen

Kattson sa...

Vilken tur att du hjälpte matte med uppackningen. Annars hade hon väl aldrig fått ur den ur paketet. Såna väskor borde säljas bra nu när man sett hur en stilig katt kan transporteras i den.